USA Florida - Dag 10/11 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu USA Florida - Dag 10/11 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu

USA Florida - Dag 10/11

Door: Mick

Blijf op de hoogte en volg Mick

05 Mei 2015 | Verenigde Staten, Sarasota

Dames en heren, vers van de pers, een lekker verslag voor bij het ontbijt. Onderhands mocht dat wel weer is. Vandaag weer een dubbel verslag aangezien er gister weer helemaal niks is uitgevoerd (door de meesten) en ik het dus een beetje onnodig vond om weer precies hetzelfde te vertellen. En nog een puntje van aandacht: de foto's zijn op, hiermee bedoel ik: je mag op waarbenjij.nu 100 foto's hebben anders moet je dokken, helaas ben ik niet helemaal bereid dat te doen en is het zonde de oude foto's te verwijderen, vandaar. Het spijt me heel erg dat ik niet veel foto's kan posten.. Maar oké, hier volgt het verslag van dag 10 en 11.

Ten eerste dag 10, zoals ik al zei was het weer een dag met weinig productiviteit. Gijs moest gewoon naar school en ik besloot uitgebreid uit te gaan slapen, ik rolde dus rond half 10 m'n bed uit. De cornflakes gingen snel de mond in en daarna ging ik even rustig in de tuin zitten. Al snel kwam Katrien ook naar buiten en dus lagen we de komende uren lekker in het zwembad, uiteraard ook met ons cameraatje. Al snel arriveerde Gijs. Omdat zijn knie nog steeds kapot was kon hij niet meetrainen en dus besloten we op bedjes te gaan liggen in de tuin en een beetje te gaan tannen (bruin worden). Nu heb ik een foutje gemaakt, ondanks het feit dat ik goed ingesmeerd was heb ik me niet omgedraaid. De voorkant is nu dus bruin en de hele achterkant zo wit als sneeuw, mooi. Gelukkig werd ik niet heel rood, nouja, m'n bovenlichaam niet. M'n benen waren best rood. Gedurende de bruin-wording van Gijs en ik waren papa en Katrien naar een jetski show geweest, uit betrouwbare bronnen heb ik ontvangen dat dit erg vermakelijk was, ook hebben ze nog een ijsje gescoord. Hierna ging ik maar op m'n bed een film kijken gevolgd door het avondeten (zo snel ging de tijd dames en heren). We aten vandaag tortilla's met lekkere saus gemaakt door chefkok Marcel. Na dit maal gingen we nog een zwembadsessie poppen gevolgd door een diepe slaapsessie, het was wel een erg leuke dag verder. Oh, ik ben nog een dingetje vergeten, ik heb verzoek gekregen van de vrouwen ze ook is te noemen in het verslag, hier komt het: ze hebben precies hetzelfde gedaan als Gijs en ik, the end.

Oké en dan nu dag 11, iets uitgebreider als dag 10 en dat zullen we dan ook zien (wat een leuk rijmpje hè jongens). Vandaag begint de dag nog later dan gister, ik denk dat ik gewend begin te raken aan de Amerikaanse tijden wat het alleen nog maar stommer gaat maken als ik terug ben in Nederland, hoera. Ik pak er meteen weer een lekkere bak kwark bij en ga in de tuin zitten met de vrouwen. De kwark naar binnen pakte ik snel nog een filmpie, voor de mensen die het zich afvragen: ik kijk de hele fast & furious filmreeks terug, dus dan weten jullie een beetje waar ik m'n tijd in steek. Katrien vroeg toen of ik weer lekker kwam zwemmen dus na de film werd het bad weer in volle glorie gebruikt. We zwommen totdat Gijs opgehaald moest worden van school, rond 12 uur. Natuurlijk moesten we ook nog even langs de Slijterij want vandaag komen Jan en Marjan naar ons toe, dit zijn twee vrienden van ons die toevallig ook in Amerika zijn in de buurt van ons huis. Dus uiteraard is er dan een grote hoeveelheid drank nodig. Thuis aangekomen pakten we eerst even alles rustig aan en daarna sprongen Dave, Katrien en ik te water. Gijs was volgens mij een beetje moe / ziek dus die bleef voorlopig even in bed liggen. Rond 4 uur 's middags kwamen Jan en Marjan aan bij ons huis terwijl wij nog behoorlijk zaten te kloten met een tuinslang in het zwembad. Toen mam genoeg had van ons gekloot gingen we er allemaal boos uit en in een hoek zitten. Nee oké, grapje, dat laatste is niet gebeurd. Hierna viel ik met m'n laptop bij me op de bank in slaap dus daarmee heb ik ongeveer een uurtje geskipt. Hierna ging ik naar buiten en pap had een kleine bbq gekocht die ik in de gaten ging houden, zo stond ik buiten lekker de kippetjes te draaien. Ook hadden we nog patat uit de oven. Toen de kip op was gingen de hamburgers de bbq op en daarna zaten we allemaal al weer propvol. Gijs en ik gingen nu tv kijken want NBA (Basketbal) was op tv. Toen Gijs iets te enthousiast was schoot het in z'n knie en dus moest hij naar boven op bed liggen. Dit was het moment waar Katrien en ik bedachten dat het een perfect idee was om een dansfeest door het hele huis te houden, dus met de speaker in handen gingen we als mongolen door het huis heen. Ook meerdere keren in Dave's kamer. Dave was niet blij. Gedanst en wel dachten we, ach, laten we maar gaan sporten. Omdat Gijs niet kon had ik natuurlijk een andere sportbuddy nodig, we zochten dus een workout op, op internet en begonnen hevig te sporten. Ik heb echt gezweet op plekken waarvan ik niet eens wist dat het kon. Tussendoor kwam ook Dave nog meedoen, en kapot met spierpijn sloten we zo onze sportsessie af. Ik nam een shake en ging nog even buiten zitten, rond 1 uur vertrokken Jan en Marjan weer naar hun hotel, het was echt een super gezellige dag vandaag. Ik zit momenteel op de bank en denk eraan de laatste hamburger te nemen, maar ja dat zie ik zo wel. Voor nu: hartelijk bedankt voor het lezen en hopelijk tot morgen!

  • 05 Mei 2015 - 07:19

    Mick Vermeulen:

    Status update: ik heb de hamburger niet gegeten. Momenteel snij ik een ananas.

  • 05 Mei 2015 - 08:28

    Bep:

    Veel gezonder!

  • 05 Mei 2015 - 13:09

    Juul:

    Mick, ik wil je niet de hele tijd verbeteren (want dat doe jij natuurlijk nooit hihi), maar het is 'Onderhand'
    Alleen serveren met volleybal is onderhands
    Maar wel cutie ben je hoor
    Of is het jij?

    Xxxx

    PS. Wij hebben nu onweer :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mick

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 9234

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 10 Mei 2015

USA Florida 2015

05 Juli 2014 - 27 Juli 2014

USA reis zomer 2014

Landen bezocht: