USA Florida 2015 - Laatste Verslag - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu USA Florida 2015 - Laatste Verslag - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu

USA Florida 2015 - Laatste Verslag

Door: Mick

Blijf op de hoogte en volg Mick

11 Mei 2015 | Verenigde Staten, Sarasota

Nou dat was het dan, de vakantie is alweer voorbij. Eerlijk gezegd voelt het niet eens of ik weg ben geweest. Sorry dat dit verslag zo laat is maar ik was echt kapot van de vlucht, toch vond ik dat een mooi einde aan de vakantie wel mooi zou zijn. Dus hier komt het: het einde van USA Florida 2015.

We moeten redelijk vroeg weg vandaag omdat we eerst nog 8 uur moeten rijden voordat we uiteindelijk kunnen vliegen, vandaar dat we om half 10 al in de auto zitten om richting Atlanta Airport te rijden. Eerst moeten we Gijs naar huis brengen, we vertrekken dus richting zijn appartement, brengen z'n spullen naar boven en nemen afscheid. Nu gaan we dan echt, het is een behoorlijke trip en tussendoor maken we 2 tussenstops, de eerste bij een Subway na 2 uur rijden en de tweede stop was bij Grit's Cafe een uur voor Atlanta airport, het restaurant was echt heel luxe en ik voelde me dus niet echt op m'n plek. Ik bestelde zalm en papa en mama een salade. Toen ze hun (gigantische) salade kregen werd ik helemaal blij, toen kwam mijn bord, er lag echt precies niks op. Geen grap: ik had het in nog geen twee minuten op. Toch zaten we ruim een uur hier en daarna vertrokken we weer. Al slapend ben ik deze 8 uur door gekomen. Eenmaal op Atlanta leveren we de auto in en gaan naar de douane, waar deze keer niet zo'n lange rij was gelukkig. Het laatste waar ik zin in had is weer is een uur wachten, zeker na zo'n lange autorit. We hadden nu nog 2 uur tot onze vlucht zou gaan. Ik haal nog even een starbucks en papa en mama nog een biertje. Om 10 uur 's avonds boarden we en rond 22:30 vertrekken we naar Schiphol. Omdat ik deze keer aan het gangpad zat, zat ik naast iemand die ik niet kende dus met deze jongen heb ik een behoorlijk deel van de vlucht gepraat, de rest van de vlucht heb ik geslapen en nog één aflevering family guy gekeken, verder niks eigenlijk. Ook deze vlucht ging verschrikkelijk snel en voor ik het wist stond ik al weer op de grond in Amsterdam waar het ijskoud was. Eenmaal de koffers opgehaald stond Opa Aad op ons te wachten, hij kwam ons ophalen met de auto. Trouwens, dit merken jullie waarschijnlijk niet, maar het ruikt echt heel erg naar bloemetjes in Nederland, dit merk je pas als je twee weken weg bent geweest denk ik. Maar goed, eenmaal thuis pakken we onze spullen uit en doen zo ons ding, Oma Bep kwam nog langs en ook Pien en Katrien waren nog even aanwezig, uiteraard heb ik meteen Juul weer gezien, haha. Zo sloten we dan onze dag af, we gingen allemaal vroeg te bed (ik lag middernacht nog 2 uur wakker) en de volgende dag beginnen de gewone levens weer, momenteel lig ik op bed met een dramatische schooldag achter de rug (ook al kreeg ik wel 2 goede cijfers binnen). Ik hoop dat jullie genoten hebben van de verslagen de afgelopen twee weken, ik heb erg veel plezier gehad in het schrijven van de verslagen en het lezen van jullie comments. Heel erg bedankt voor het lezen en tot de volgende vakantie!

- Mick

  • 11 Mei 2015 - 21:58

    Olaf:

    Mick
    Bedankt voor je verslag de afgelopen weken.
    Het was weer leuk om jullie te volgen op jullie vakantie.

    Groetjes uit Noorwegen

    Olaf

  • 11 Mei 2015 - 22:06

    Daphne:

    Mick ik vond weer leuke verslagen!
    Al kwam ik er weinig in voor met Pien hahahahha...
    Maarja wij lagen alleen maar te baķken en braaien hahahaha!


  • 11 Mei 2015 - 22:21

    Marja:

    Welkom thuis Mick en familie, heb genoten van de verslagen, hoop dat de Hollandse hap weer net zo lekker smaakt als al het Amerikaanse eten, en dat je de pool niet al te erg mist. Succes op school en tot de volgende vakantie. ;-)

  • 11 Mei 2015 - 22:32

    Julia:

    Kom ik toch nog voor in een verslag hihi

  • 11 Mei 2015 - 23:02

    Bep:

    het thuisfront heeft van je verslagen genoten Mick,bedankt!
    Opa en oma.

  • 12 Mei 2015 - 10:38

    Astrid:

    Tige dank voor alle verslagen. Een beetje late reactie, maar ik was gisteren lekker aan het stoeien met een nieuwe laptopje. Liefs en graag volgend jaar weer! XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mick

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 1215
Totaal aantal bezoekers 9220

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 10 Mei 2015

USA Florida 2015

05 Juli 2014 - 27 Juli 2014

USA reis zomer 2014

Landen bezocht: