USA Florida 2015 - Dag 15 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu USA Florida 2015 - Dag 15 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu

USA Florida 2015 - Dag 15

Door: Mick

Blijf op de hoogte en volg Mick

09 Mei 2015 | Verenigde Staten, Sarasota

Zo dames en heren, hier is het dan, het laatste verslag wat vanuit de VS gepost gaat worden, natuurlijk komt er nog één verslag. Deze komt echter pas als we weer terug zijn in Nederland. We hebben de afgelopen dag veel gedaan dus ik hoop dat jullie het een mooi verslag zullen vinden.

Ik was al vroeg in de ochtend wakker, ikj had Gijs horen weggaan. Ik ging nog even bellen en rond 10 uur zat ik dan beneden te eten. De ouders lagen alweer aan het zwembad te braden om nog even wat laatste Amerikaanse UV-licht op te pakken. Omdat we iets eerder weg zouden gaan met Gijs op te halen ging ik niet meer zwemmen. ROnd 11:15 gingen we weg. De reden dat we zo vroeg weg gingen is dat we nog even langs de Jeep dealer gingen voor een collega van papa, hij wilde namelijk een Jeep shirt en deze zijn een stuk betaalbaarder in Amerika vergeleken met Nederland. Ook gingen we nog even de auto's kijken die daar stonden, het waren vooral dikke Dodges (Chargers en Challengers). Hierna gingen we door naar Gijs en precies op tijd kwamen we aan bij z'n school, we besloten met z'n allen naar binnen te gaan en Gijs gaf ons een kleine rondleiding van de school. Het was niet heel erg groot, het had zo'n 6 klaslokalen en sporthal. De school stond wel vol met prijzen dus ik denk dat ze verder niet zoveel nodig hebben omdat ze het gewoon voor elkaar krijgen om nog van alles te winnen. Na de rondleiding gingen we naar huis toe en even te chillen, zo ging ik nog even in de zon liggen.

Wat later op de middag vertrokken we weer, deze keer gingen we minigolfen met z'n vijven bij Smuggler's Cove. De plek waar we heen gingen was niet heel ver weg en zag er echt super leuk uit, het was in een soort piratenthema. Ook hadden ze alligators die wij mochten voeren als we de baan hadden afgemaakt. Zo gingen we dan, van hole 1 tot 18, ze waren best makkelijk, misschien zelfs te makkelijk soms. Maar ach, dat maakt verder niet uit. Het zag er heel vet uit en was ook heel gezellig om samen te doen. Aan het einde van de rit mochten we dan ook de alligators eten geven en dit was wel vet om te zien. Er zaten zo'n 8/10 alligators die vanzelf allemaal op het eten afkwamen wat je aan een stokje had hangen. Best een ervaring dus. Na genoeg plezier te hebben gaan we nog naar The Sarasota Brewing Company (een brouwerij, dat klopt) om gezellig met z'n allen als laatste keer hier wat te drinken en te eten, het was een heel gezellige bar met echt heel lekker eten. Eerst bestelden we hotwings (die voor sommigen iets te heet waren) en daarna allemaal ons eigen eten. Mama een hamburger, Gijs en papa Fish&Chips, Dave nam patat en ik nam kip met pasta, we genoten er vol van. Toen we vonden dat we we genoeg hadden gingen we weer richting huis om gewoon nog lekker te chillen, we lagen vooral op bed en gingen daarna basketbal op tv kijken. We sloten de dag af met een laatste workout en een shakie, hierna maken we ons klaar om richting huis te gaan en de spullen in te pakken voor morgen, morgen gaan we namelijk al weer terug naar Nederland.. Het wordt een behoorlijk eindje reizen, maar goed, dat lezen jullie (over)morgen wel, misschien overmorgen omdat ik het pas upload als ik thuis ben (zondag rond 2 uur). Voor deze keer heel erg bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

• 09 Mei 2015 - 14:44

Astrid:

Hartstikke bedankt voor alle verslagen uit Amerika. Een heel goede reis en see you in Holland! XXX

• 09 Mei 2015 - 14:46

Bep: