USA Florida 2015 - Dag 14 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu USA Florida 2015 - Dag 14 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu

USA Florida 2015 - Dag 14

Door: Mick

Blijf op de hoogte en volg Mick

08 Mei 2015 | Verenigde Staten, Sarasota

Zo vandaag is het dag 14, onze op een na laatste volle dag in Florida. Vandaag gaan Pien en Katrien weer richting Nederland en blijft de rest van ons nog twee dagen in het huis.

's Ochtends begint de dag met op z'n tijd ontbijten en aankleden, hierna beginnen we met z'n allen met de laatste spullen op te ruimen van Pien en Katrien. Gister hadden ze de koffers al ingepakt maar er moesten nog een paar spullen weggebracht worden, bijvoorbeeld een matras en wat dekens. Het was al behoorlijk snel 12 uur en om half 1 gingen we in de auto richting Tampa Airport, hier gaan Katrien en Pien met een vlucht richting Detroit en daarna richting Schiphol. De reis was weer heel leuk een uur heen en een uur terug, maar verder maakte dat niet uit. Na meerdere keren bevestigd te krijgen dat we heel irritant waren in de auto waren we alweer op Tampa airport. Na de koffers weg te brengen gingen we met z'n allen voor de laatste keer romantisch uit eten. Bij de Burger King. Uiteraard een prachtige plek om gezamenlijk heen te gaan. Nee hoor, het was gezellig en we hadden allemaal wat Amerikaans vet om weg te werken. De tijd ging erg snel en voor we het wisten gingen we verschillende kanten op, we hadden nog wel met Katrien, Gijs, Dave en ik een grappige foto gemaakt die lijkt op een foto die we in Frankrijk hadden gemaakt een hele tijd terug. Maar hierna gingen Katrien en Pien naar het vliegtuig en de rest van ons weer terug naar Sarasota. Onderweg kwamen we een mall tegen en hier gingen we even snel rondkijken. Met name de Abercrombie&Fitch. Na een eindje rijden waren we weer in de home town. Papa en ik wilden echter nog naar de mall bij ons dus gingen we met z'n tweeën daarheen, de anderen zetten we thuis af. Toen we geshopt hadden moesten we ook nog boodschappen doen, we hadden lekkere pasta gehaald met saus van knorr (Ja blijkbaar hebben ze hier ook knorr, ik was best verbaasd). Eenmaal thuis was het al weer 8 uur en papa begon snel met koken. Bovendien hadden we ook twee hele kippen. Het was echt heel lekker. Na het eten keek ik nog Fast&Furious 6, ongeveer 2 uurtjes op de bank gelegen dus. Hierna gingen Gijs en ik maar naar bed omdat Gijs morgen gewoon naar school moest. Sorry voor het korte verslag maar in m'n hoofd hadden we een stuk meer gedaan.. We hebben bijna de hele tijd gereden eigenlijk. Momenteel is het de laatste dag in Amerika rond 7 uur 's ochtends, wacht dus op het verslag van vandaag want vandaag gaan we best veel doen! Het Amerika reisverslag is al weer bijna aan z'n einde, ik hoop dat jullie tot nu toe genoten hebben van de (bijna) dagelijkse verslagen, heel erg bedankt voor het lezen en tot morgen!

• 08 Mei 2015 - 14:43

Juul: