USA Florida 2015 - Dag 9 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu USA Florida 2015 - Dag 9 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu

USA Florida 2015 - Dag 9

Door: Mick

Blijf op de hoogte en volg Mick

03 Mei 2015 | Verenigde Staten, Sarasota

Dag 9 alweer jongens, de tijd gaat echt veel en veel te snel vind ik. Ik ga voortaan weer gewoon de verslagen 's avonds typen want ik vind dat ik ze een beetje te onregelmatig begin te uploaden. Persoonlijk vind ik het ook lekkerder om gewoon 's ochtends aan de nieuwe dag te beginnen, 's avonds is het toch een stuk minder nadenken dan 's ochtends haha. Maar oké, nu dat bekent is, hier is het verslag van dag 9:

De dag begon vandaag een stuk later dan gewoon, aangezien het weekend is hoeft Gijs er niet uit en kan ook ik dus een stuk langer doorslapen, alles ging dus een beetje later dan gewoonlijk. Maar ach, alles kwam rustig op z'n gangetje en vanzelf zaten we allemaal aangekleed, gegeten en wel in ons huis. Gijs en ik besloten een rondleiding te maken van het huis met de GoPro die nu te zien is op youtube. Hier ook nog even wat over: we hebben het maximum aantal foto's bereikt op waarbenjij.nu, vandaar dat we nu soms filmpjes zullen maken en de link naar deze filmpjes zullen vermelden op de blogs, mijn oprechte excuses hiervoor maar ik vind het erg zonde om de foto's van de vorige vakantie te verwijderen. Ik hoop trouwens dat jullie het een beetje een leuk filmpje vonden! Na ons filmpje te maken besloten Pien, Gijs, Katrien en ik om nog even richting de mall te gaan, we moesten ten eerste nog wat terugbrengen naar de bestbuy en ten tweede had Gijs nog schoenen nodig. Erg lang waren we niet in de mall: we gingen snel wat schoenenwinkels door, liepen verder nog een beetje rond en bestelden wat bij Starbucks. Al gauw zaten we weer in de auto richting huis. Ondertussen was papa nog naar een vette corvette meeting gegaan waar allemaal corvette eigenaren samenkwamen om elkaars auto's te bekijken en natuurlijk een beetje te pronken.

Eenmaal thuis gingen we weer zwemmen, deze keer weer met do GoPro, we hebben hier een paar leuke filmpjes gemaakt en misschien zal ik er hiervan ook een paar op internet zetten. We gingen bijvoorbeeld in het water springen wat onderwater er heel grappig uitziet. Na enig filmmateriaal opgenomen te hebben gingen we richting het centrum van Sarasota (The Circle), we gaan lekker uit eten omdat papa en mama vandaag 18 jaar getrouwd zijn. Jaja dames en heren dat is toch wel een behoorlijke tijd. We eindigden bij het restaurant "Cha Cha Cocunut" een soort tropisch restaurantje met veel lekker eten, volgens mij ontleent het vooral z'n naam aan alle tropische drank en cocktails die er verkocht werden, maar ja. We hadden eerst een bak met nacho's met kaas die vrij oneetbaar was omdat er een dikke berg kaas en sla op lag. Daarna bestelden we zelf ons eten. Wat de ouderen hebben besteld weet ik helaas niet omdat we aan losse tafels zaten maar aan onze tafel hadden Gijs en ik een gebakken visje, Katrien een hamburger en Dave een zak met patat. Het was erg gezellig en daarna gingen we met z'n vieren nog even naar de Ben&Jerry's winkel om een ijsje te nemen, hierna liepen we nog even rond op de circle en gingen we een beetje carspotten (er reden best behoorlijke auto's daar), het inkomen is rondom the circle naar mijn vermoeden ook redelijk hoog. We kwamen nog langs een makelaarsbedrijf en de prijzen waren best.. Indrukwekkend. Hierna gingen we weer terug naar het restaurant om daarna gezamenlijk terug te gaan naar het huis. Hier gingen we nog lekker chillen, zo keek ik nog even The Fast and The Furious en keek Gijs een basketball game op tv. Ook was dat MayPac "Battle of the century" gedoe op tv (een boks wedstrijd tussen twee heel grote boksers) maar aangezien het 100$ om alleen al op tv te kijken lieten we dit maar even gaan. Het was weer een mooie dag en ik ben benieuwd wat we morgen gaan doen! Bedankt voor het lezen en tot morgen :)

  • 03 Mei 2015 - 17:12

    Bep:

    verslag weer leuk , maar geen foto's te zien ,hoezo vol ??!!

  • 03 Mei 2015 - 18:40

    Astrid:

    Feliciteer die "ouwe lui" van je maar van harte met hun 18-jarig huwelijk! Wij nemen er wel een borreltje op. Proost! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mick

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 9224

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 10 Mei 2015

USA Florida 2015

05 Juli 2014 - 27 Juli 2014

USA reis zomer 2014

Landen bezocht: