USA Florida 2015 - Dag 7 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu USA Florida 2015 - Dag 7 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu

USA Florida 2015 - Dag 7

Door: Mick

Blijf op de hoogte en volg Mick

01 Mei 2015 | Verenigde Staten, Sarasota

Goedemorgen iedereen, ik hoop dat jullie lekker hebben uitgeslapen in Nederland want ik zeker wel. Maar goed, hier komt het verslag van dag 7, we hadden erg veel gedaan dus ik hoop dat jullie er van zullen genieten.

De dag begint weer met een vroeg ontbijtje (deze keer iets later dan gister, ik begin het uitslapen onder de knie te krijgen). Met weer wat kwark en cornflakes, na rustig met z'n allen op gang te komen en Gijs ondertussen al weer op school besloten we richting de Mall te gaan, deze keer niet de Outlet Mall. Ten eerste moesten we naar Bestbuy, dit is een elektronica zaak. Dave wilde namelijk een gamingmuis- en headset. Ook Pien wilde enige nieuwe elektronica aanschaffen. Dus ik ging met Pien mee naar de laptops terwijl Dave vertrok naar de game-afdeling, we waren trouwens met Papa, Dave, Katrien, Pien en ik, dit was ik even vergeten te vertellen. Maar goed, na wat laptops bekeken te hebben had Dave zijn aanwinst al in de hand dus keken we wat verder in de winkel. Toen wilden we eigenlijk wel een GoPro, voor Katrien omdat ze dan deze camera bij het paardrijden kan gebruiken. Uiteindelijk werd dit een SOny Actioncam. Deze was blijkbaar net zo goed als de GoPro voor een lager prijsje. Ook hadden we nog een extra speakertje en daarna gingen we naar de volgende winkel. Eerst naar de PetCo. een hele grote dierenwinkel, er waren alleen amper dieren te koop en veel meer "dieren accessoires". Hier waren we al snel op uitgekeken. Daarna gingen we nog even langs de Sports-authority, een hele grote sportwinkel, Papa en Pien gingen serieus voor kleren kijken maar Dave, Katrien en ik zaten al snel met alle spullen te kloten. Zo zaten we aan het einde van onze winkelsessie op crosstrainers alsof het een sportschool was. Alle inkopen gedaan stapten we in de auto en gingen weer richting ons huis.

Eenmaal thuis gingen Katrien en ik de nieuwe ActionCam uitproberen wat leidde tot een paar leuke beelden en filmpjes, hij is namelijk ook waterproof. Misschien kunnen we dus ook filmpjes gaan maken met de ActionCam op YouTube en dan een privé link maken en naar jullie sturen, zo kunnen jullie niet alleen meegenieten met foto's maar ook video's! Na een tijdje met de ActionCam filmpjes te maken kwam Gijs thuis en gingen we lekker chillen met z'n allen. Dit chillen duurde toch wel redelijk lang en na een periode van 4 uur aan geen productiviteit besloten we uit eten te gaan bij Cracker Barrel, Sarasota. Dit is een heel grappig restaurantje met eerst een soort winkeltje en daarna het restaurant zelf, er werd mij verteld dat het eten hier super lekker is dus dat zullen we maar zien. Eenmaal zittende bestelden we allemaal iets te drinken en als gevolg daarvan kreeg ik veel te zoete limonade, hierdoor besloten Gijs en ik maar over te stappen op de Diet Coke (Coca-Cola Light). Vier van ons hadden een grote bacon-cheese hamburger besteld, ook ik hoorde bij dit groepje. De hamburger was echt super lekker en was daarom ook binnen no time op. Na onze lekkere hamburger bestelden we nog een dessert maar die kreeg ik niet meer weg (dit gebeurt echt nooit met mij). Nadat we hadden afgerekend gingen we nog even het winkeltje in maar de spullen die ze hadden kon je net zo goed op een markt in Nederland kopen dus al snel zaten we weer in de auto richting Huis.

Eenmaal thuis besloten Gijs en ik nog even de ActionCam uit te proberen onderwater en om de Remote App te gebruiken op m'n iPhone, we kunnen dus de Camera besturen met onze mobiel. Na deze speelsessie gingen Gijs en ik nog even sporten, de eerste helft pakte Dave even mee daarna gingen Gijs en ik alleen verder. Achteraf waren we natuurlijk weer helemaal gesloopt dus we pakten snel een shake en gingen daarna te water. Na een uitgebreide zwemsessie om 10 uur 's avonds besloten we maar richting bed te gaan en ons om te kleden. Zo sloten we onze dag ook af, morgen staat er weer behoorlijk wat op de planning dus ik zie jullie dan weer! Heel erg bedankt voor het lezen en tot morgen :)

  • 01 Mei 2015 - 15:01

    Ieniemienie:

    Hoi Mick en de rest van de familie,

    Ik lees alleen maar over eten en shoppen, en chillen. en niet te vergeten hoor ik niets over je moeder, of is mama ondergedoken hahaha.

    Maar ik heb weer heerlijk chillend je verhaal gelezen, hahahaha, nu mijn weekend begint en hoef pas 6 mei naar kantoor.

    13 mei komt Tijgertje jawel mijn nwe poezen aanwinst van 10 weken oud, dat zal me een lol geven met Banjer.

    Fijne week nog, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 01 Mei 2015 - 17:16

    Katrien:

    het is super gezellig in Florida , en de Sony action cam doet t heel goed ! Haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mick

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 9239

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 10 Mei 2015

USA Florida 2015

05 Juli 2014 - 27 Juli 2014

USA reis zomer 2014

Landen bezocht: