USA Florida 2015 - Dag 4 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu USA Florida 2015 - Dag 4 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu

USA Florida 2015 - Dag 4

Door: Mick

Blijf op de hoogte en volg Mick

28 April 2015 | Verenigde Staten, Sarasota

Dames en heren mijn oprechte excuses voor het late verslag, ik hoop dat jullie niet dachten dat er wat aan de hand was. Ik was simpelweg gisteravond in slaap gevallen voordat ik überhaupt het idee in m'n hoofd had om een verslag te schrijven, aan de andere kant zit hier wel een pluspuntje aan: nu schrijf ik volledig uitgeslapen een verslag en krijgen jullie misschien wat meer te horen dan alleen het voedsel wat we naar binnen gewerkt hebben. Hier gaan we dan.

De dag begon weer rond de gebruikelijke tijd, namelijk 7 uur. Aangezien Gijs naar school moest gingen we snel ontbijten en aankleden. Ik zou meegaan maar helaas had ook ik wat complicaties met het darmkanaal wegens de toch wel hete kippetjes van gister. Ik was dus op de WC te vinden het komende uur. Maar no worries! Ik kwam er helemaal goed vanaf. Hierna ging ik maar even alleen sporten omdat Gijs al op school was. Na een redelijk intensieve sportsessie sprong ik met Dave en papa even het water in om wat tijd te doden. Uiteraard werd er weer gebruik gemaakt van de hottub en verschillende zelfbedachte spellen met rare regels. Na onze zwembadsessie stapten papa en ik de auto in om Gijs op te halen van zijn school, Gijs kan deze week niet meetrainen wegens een knieblessure dus is hij om half 1 al klaar.

Toen Gijs weer terug was, was het alweer lunchtijd dus bakten we lekker wat turkey-bacon en papa verzon daar wat creaties mee door het op een wrap te doen. Eigenlijk wilde we kip bakken maar onze Antarctica vriezer had binnen 2 uur de kip versteend dus dat zat er niet meer in. Na een kort chillmomentje moesten we alweer weg, ten eerste moesten we even een eindje rijden om de registratie van het huis te fixen omdat dat niet kon toen we aankwamen, dit was niet al te ver rijden. Na dit gefixt te hebben gingen we richting Tampa Airport om Pien en Katrien op te halen van hun reis uit Detroit. Tampa is wel een uur rijden maar in Amerikaanse normen is dat echt bijna niks.

Ook in Tampa was het weertje nog lekker, bovendien was het vliegveld ook heel mooi. We hebben nog een starbucks gepakt voordat Pien en Katrien kwamen en Gijs en ik hadden een beetje de omgeving verkend. Ongeveer 16:45 kwamen Pien en Katrien uit de gate en konden we weer richting huis gaan. Toen we thuis waren besloten we meteen een duik te nemen in het zwembad. Daarna gingen Dave, Gijs, Katrien en ik een potje biljarten omdat we een biljarttafel midden op de tweede verdieping hebben. We hadden Katrien alles geleerd en uiteindelijk was ze nog best goed geworden. Tussen onze bouncende muziek door hoorden we dat het eten al klaar was: pizza's uit de oven. Het waren trouwens best behoorlijke pizza's, ongeveer zo groot als de wielen van onze auto. Ook had papa een goede salade erbij gemaakt. Na het eten maakten we weer een duik en al snel waren we te moe om te staan dus gingen we maar naar boven. Boven hadden we nog even gebiljart en daarna gingen Gijs en ik naar bed. Ook Katrien en Pien gingen snel het bed in omdat ze best moe waren van de vluchten. Zoals al gezegd waren Gijs en ik te moe om te denken dus was ik het verslag compleet vergeten. Ik hoop dat jullie als nog hebben genoten van dit iets-te-late niet-zo-uitgebreide verslag, bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

  • 28 April 2015 - 14:01

    Ineke:

    Ik werd nu vannacht niet wakkervan de piep haha. Heerlijk alles vompleet ik lig te wachten op mijn prik. Daar komen ze aan
    Doeiiii

  • 28 April 2015 - 14:46

    Astrid:

    Zwemmen, eten, slapen, eten, zwemmen, hottub, eten, zwemmen... Ja, maak ons maar lekker jaloers. Wij zitten hier in de kou met maar tien graden en af en toe een hagelbui!! Hoe is het met de foto's?
    Liefs voor jullie allen. XXX

  • 28 April 2015 - 15:45

    Bep:

    Bedankt voor het "uitgeslapen" verslag.Geniet maar lekker van ,zwemmen,hottub,sporten en eten .Iets minder peperig eten zou wel verstandig zijn ........maar goed ,dat is natuurlijk een oma opmerking .Groetjes voor allemaal,
    Oma Bep

  • 28 April 2015 - 15:57

    Astrid:

    Inmiddels foto's via je moeder ontvangen. Leuk!

  • 28 April 2015 - 23:11

    Marga:

    Hallo Mick,
    Wat geweldig dat jullie lekker in Amerika vakantie vieren. Heel veel plezier en genietse.
    Groetjes,
    Marga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mick

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 9237

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 10 Mei 2015

USA Florida 2015

05 Juli 2014 - 27 Juli 2014

USA reis zomer 2014

Landen bezocht: