USA Florida 2015 - Dag 3 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu USA Florida 2015 - Dag 3 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu

USA Florida 2015 - Dag 3

Door: Mick

Blijf op de hoogte en volg Mick

27 April 2015 | Verenigde Staten, Sarasota

Vandaag is het dag 3 van onze mooie vakantie in de USA, vandaag staat er weer meer dan genoeg op de planning dus laten we maar snel beginnen met de ESPN Summary van de dag.

Ons dagje begint vrij rustig rond 7:00, verder heb ik helemaal geen last van jetlag maar Gijs beweert dat alle Amerikanen hier om 7 uur wakker zijn dus ik neem aan dat het gewoon normaal is. We chillen nog even in bed en daarna gaan Gijs en ik naar beneden om te ontbijten, ons thema in deze vakantie is home-workouts dus besloten we protein-rich kwark te nemen. Gijs vond dit niet te vreten en gaf op de helft z'n kommetje aan mij, ik hou wel van kwark dus dubbele maaltijd voor mij. Na ons ontbijt gaan we naar boven om te sporten terwijl papa lekker aan het facetimen was en dus onze sportsessie live beschouwd werd door de familie, allemaal hartstikke mooi. Na lekker te sporten maken Gijs en ik een duik in het water en gaan daarna weer in de hottub zitten om op te warmen, dit proces herhaalde zich een paar keer. Eenmaal genoeg van het bad bakken we een eitje en gaan we nog even chillen. Gijs kwam toen op het geweldige idee om naar de Walmart te gaan (wat met de auto 5 minuten was) maar dan om deze afstand te lopen. Ik stemde ermee in en we vertrokken rond 11 uur richting de supermarkt. Na een halfuur in 30 graden te lopen kwamen we erachter dat het toch wel een pittig eindje was en ongeveer drie kwartier na vertrek kwamen we pas aan, in de Walmart gingen we eerst op zoek voor een hoesje voor Gijs' iPhone waarna we gingen eten bij de Subway.

Wegens Gijs' irritaties voor het niet kunnen vinden van een normaal hoesje gingen we maar nog een keer de Walmart in en we eindigden uiteindelijk bij de sportspullen, hier kochten we kabels om later mee te sporten. Toen we op papa aan het wachten waren voor de Walmart (het was te ver om terug te lopen dus we hebben versterking gevraagd van een auto) kwamen we er opeens achter dat we alleen handvatten hadden gekocht. Als idioten renden we de Walmart in om een volledig pakket te kopen. Gelukkig had ik het bonnetje nog dus we konden onze handvatten gewoon inleveren bij customer service, alles kwam goed uit en Taxi Marcel stond voor de deur bij de Walmart. Uiteraard toen we weer thuis waren sprongen we meteen het water in. Na een tijdje te zwemmen besloten we om naar de binnenstad van Sarasota te gaan en het strandje te checken. Ook was er een Ben & Jerry's winkel waar we ijs hebben gegeten. We liepen nog een paar rondjes en gingen nog even naar het strand toen we plots terug moesten wegens complicaties met Dave's darmkanaal.

Nadat we een uurtje thuis zaten besloten we een tentje uit te zoeken om wat te gaan eten, uiteindelijk zijn we naar Buffalo Wild Wings gegaan waar we allemaal kipgerechten konden eten. Toen ik de kaart bekeek zag ik dat er een schaal was van sausen van mild naar heet, ik wilde meteen de heetste hebben dus ik ging de uitdaging aan, na teleurstelling van een sample kwam de kip voor m'n neus .. god wat was het heet. Ik had eerst veel te snel gegeten dus het hele mondje brandde als een gek, ik had 10 van de 18 kippetjes opgegeten en de rest nam ik gewoon mee naar huis. Gijs zat ook aan deze kippetjes (echter een mildere saus), vaders had een wrap en moeders een bescheiden kipsalade. Toen alles gezakt was gingen we weer aan op huis met keiharde muziek aan in onze aso-bak.

We pakken meteen het zwembad weer en na een paar goede potjes "volleybal" gaan Gijs en ik weer aan het sporten, deze keer zonder toeschouwers echter. Vol met kramp in de schouders komen we beneden, bijna niet in staat om een normaal flesje op te pakken, we gooien nog een shakie achterover en gaan op bed liggen, de dag is alweer voorbij. Momenteel is het bijna half 11 en Gijs moet morgen gewoon naar school dus gaan we vroeg te bed. Het was weer een mooie dag.

Heel erg bedankt voor het lezen en ik zie jullie graag morgen weer :)

  • 27 April 2015 - 10:24

    Ieniemienie:

    Goedemorgen allen, voor jullie nog nacht, hier Koningsdag en jawel fris maaar wel mooi weer.
    Mick jou weekend bestond tussen uit sporten en eten hahaha. Hoe is t met Dave darmkanaal alweer rustig geworden. Is Gijs zijn school dichtbij? Vandaag komen ook Pien en Katrien he. Ik zou zeggen sport ze, doe de gehele familie weer de groetjes van mij uit Hoofddorp, de place to be.


    Xxxxxxx
    Ieniemienie

  • 27 April 2015 - 13:20

    Astrid:

    Hallo familie en sportfanaten. Ik word al moe als ik het alleen maar lees. Het is vakantie hoor! Weer dank voor het verslag en beterschap voor Dave zijn darmen. XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mick

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 9242

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 10 Mei 2015

USA Florida 2015

05 Juli 2014 - 27 Juli 2014

USA reis zomer 2014

Landen bezocht: