USA Florida 2015 - Dag 12 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu USA Florida 2015 - Dag 12 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu

USA Florida 2015 - Dag 12

Door: Mick

Blijf op de hoogte en volg Mick

06 Mei 2015 | Verenigde Staten, Sarasota

Dag 12 alweer, het gaat echt te snel jongens. Vorig jaar zaten we nu pas net over de helft maar helaas gaan we dit jaar een stuk korter op vakantie. Vandaag hebben we wel redelijk wat gedaan dus hier volgt het verslag van dag 12.

Al vroeg in de ochtend stonden Gijs en ik tosti's als ontbijt te bakken aangezien we niet bij de kwark konden. We vonden dat meteen iedereen een tosti verdiende dus stonden we zeker een halfuur lang tosti's in en uit de pan te scheppen. Omdat ik heel moe was ging ik na dit maal nog even op bed liggen tot ik hoorde dat papa naar het strand zou gaan. Katrien en ik besloten dus mee te gaan richting het strand. Het was wel eventjes rijden maar op zich was het het wel waard. We zaten zo'n drie kwartier in de auto toen we aankwamen in een soort klein centrum gevolgd door allemaal strandhuizen / paleizen. Eerst waren we bij een pier waar het verschrikkelijk naar zout stonk door het water. Het zout bleef namelijk vast hangen op de stenen die daar lagen. We besloten de pier op te gaan waardoor we eindigden in een restaurantje op het einde van de pier. Onderweg waren er echter wel vogels en meeuwen waar Katrien blijkbaar een bloedhekel aanheeft, we kwamen dus met een gillend meisje het restaurant in. Eenmaal binnen bestelden Katrien en ik wat te eten, pap wilde nog even wachten tot een later moment om te eten. Zo had ik een broodje kip en Katrien kipstukjes. Dit ging er allebei redelijk snel in en na het strand en de pier nog wat meer te checken zaten we al snel in de auto. We gingen alleen nog niet naar huis. Pap wilde namelijk eerst nog even langs een ander strandtentje om daar nog even te zitten. Hier namen Katrien en ik ook nog even milkshake terwijl er aan de andere kant van de tafel een tonijnsandwich werd gegeten. Ondertussen was het alweer half 1 dus gingen we richting huis.

Toen we thuis waren stond op de planning dat we door zouden gaan naar Ellington's. Dit is de outlet store waar we al een paar keer geweest zijn. Zo gingen we alle winkels opnieuw af en kwamen er weer aardig wat tassen bij. Ik heb hier verder niks gekocht omdat ik er natuurlijk al een keer geweest was en geen zin heb om dingen te kopen puur om het feit om dingen te kopen. Toch droeg ik wel weer alle tassen dus het leek of ik weer lekker fashionista rondliep. Tot ongeveer half 7 waren we hier te vinden toen we besloten dat het misschien toch wel een goed idee was om richting huis te gaan en eten te gaan maken. Nadat we even lekker gezeten hadden gingen we naar de Walmart om eten te halen voor vanavond, er was namelijk helemaal niks meer over. We zochten een paar lekkere pizza's uit en ook een gigantische watermeloen. Geshopt en wel stapten we weer in de auto richting huis. De pizza's werden al snel gebakken maar eerst werkte ik een groot stuk watermeloen naar binnen. De pizza's waren zoals gewoonlijk weer gigantisch en daarna zat ik meteen prop en propvol. Omdat ik morgen naar een Space Centre ga zo'n 3,5 uur verderop is het wel de bedoeling dat ik snel te bed ga om goed uitgerust te zijn voor morgen, vandaar dat ik nu al in bed lig. Ik ben ook behoorlijk moe hoor, vannacht heb ik maar zes uur slaap kunnen pakken. Maar oké, het was weer een mooie gevulde dag en ik hoop dat jullie genoten hebben van het verslag, heel erg bedankt voor het lezen en tot morgen!

  • 06 Mei 2015 - 14:26

    Astrid:

    Weer dank voor het verslag. Liefs en groeten XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mick

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 9200

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 10 Mei 2015

USA Florida 2015

05 Juli 2014 - 27 Juli 2014

USA reis zomer 2014

Landen bezocht: