USA Florida 2015 - Dag 5/6 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu USA Florida 2015 - Dag 5/6 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu

USA Florida 2015 - Dag 5/6

Door: Mick

Blijf op de hoogte en volg Mick

30 April 2015 | Verenigde Staten, Sarasota

Nou ik ben er weer hoor, waarschijnlijk hebben sommige van de trouwe lezers wel gemerkt dat er gister geen verslag was geweest, hier was echter een goede reden voor: we hebben gister nauwelijks wat gedaan, het leek me dus een beetje saai voor jullie om de standaard handeling dag in dag uit te horen zonder ook echt iets nieuws te beleven. Vandaar dat ik besloten heb in dit soort gevallen (misschien zal het vaker gebeuren) de verslagen samen te voegen, meer dan 2 dagen zal het niet worden want dat is we heel veel alleen als we de ene dag niet zoveel doen dan vind ik het wat beter om de dagen samen te voegen. Ik zal eerst een korte samenvatting van gister geven en daarna een uitgebreid verslag van vandaag.

Zoals al gezegd is er gister niet super veel gebeurd, uiteraard begon de dag erg vroeg in de ochtend rond 7 uur toen Gijs weer naar school moest. Ik maakte een lekker ontbijtje en ging daarna even sporten en in het zwembad zitten, deze handeling hield ik een paar uur vol toen we alweer Gijs gingen ophalen van school, hij was namelijk om half 1 al weer klaar. Later bij ons huis gingen Gijs en ik zwemmen gevolgd door een zeer intensieve biljartwedstrijd die op dat moment 3-2 voor Gijs stond. We zijn nog even langs de walmart geweest voor wat hoognodige boodschappen. Eerst werden we verwend met nacho chips met saus en kaas waarna papa heel lekkere beef met aardappels en salade maakte. na het eten deden Gijs en ik nog een workout en wat gezwem totdat we vrij snel weer in slaap vielen, we waren helemaal kapot.

Vandaag hebben we wel een stuk meer gedaan dus ik hoop dat dit wel wat interessanter gaat worden. Ik ging vandaag wat later m'n bed uit dus ik had zo'n beetje iedereen gemist. Papa en Pien waren Gijs wegbrengen en de rest lag nog in bed. Ik maakte even een goed ontbijtje en daarna at ik ook nog een halve meloen omdat hij zo zielig in de fruitschaal lag. Al snel na het ontbijt besloten we ons aan te kleden en richting een outlet mall te gaan (een soort winkelcentrum met allemaal afgeprijsde artikelen), hier waren we best lang. Ten eerste gingen we naar de Nike winkel, hier hebben we allemaal wat gehaald en waren dus ook een behoorlijk lange tijd. Zo heb ik een sportshirtje gescoord en ging mama met schoenen naar huis. Hierna gingen papa, Dave en ik naar Under Armour waar ik niet helemaal van onder de indruk was. Hierna gingen Dave, papa en ik naar de Bose winkel gewoon om even te checken, we werden door een winkelmedewerker uitgenodigd om de " Bose surround sound experience" te checken wat echt heel vet was. Toen vonden we dat we toch echt wel een break nodig hadden dus gingen we richting de food court om wat lekkers te eten. De gezonde man die ik ben at ik een bord met beef en rijst terwijl er aan het andere end van de tafel gigantische pizzapunten gegeten werden (ze waren zo groot dat ze in afzonderlijke punten werden verkocht (nu klinkt het ook nog eens negatief, er is verder niks mis met pizza's eten hoor)).

Na onze food-break gingen we meteen door met shoppen, ondertussen had ik me aangeboden om alle tassen te dragen dus ik leek op een soort modern-day pakezel. We gingen nog aardig wat winkels af met nog wat complicaties met de geldkaarten in Michael Kors toen het al tijd werd om Gijs op te halen, na een halfuurtje rijden waren we bij zijn school en daarna gingen we richting huis. Omdat Gijs redelijk moe was gingen we eerst even chillen in onze kamer, hierna gingen we weer verder met onze biljartcompetitie (waarin het nu 5-3 voor mij staat). De potjes waren zenuwslopend, maarja, wat verwacht je van professionals eh. Toen de biljartwedstrijd voorbij was gingen Gijs en ik zwemmen, 50 baantjes heen en weer in het zwembad toen waren we wel tevreden. Vervolgens gingen we boven sporten met Dave erbij, het was erg slopend dus aan het einde liepen we met z'n drieen helemaal kapot de trap af. Papa was al weer bezig met het maal voor deze avond: pasta.

Nog geen 10 minuten later konden we aan tafel en we zaten met z'n allen lekker van de pasta te genieten. Ook was er nog een salade bij. Na onze maaltijd bleven we nog met z'n allen lang buiten zitten om gezellig te kletsen. Ongeveer een uurtje later vertrokken Gijs en ik weer naar boven waar we meteen op bed doken om weer lekker te chillen. Dit is waar we nu zijn, ik ben benieuwd wat er morgen op de planning staat! Zouden jullie trouwens kunnen vertellen wat jullie liever hebben: elke dag een verslag of soms elke dag en soms per twee dagen? Ik snap namelijk dat het misschien erg kan vervelen als je drie dagen hetzelfde verhaaltje hoort omdat we niet erg productief waren die dagen, het is iets andere koek dan vorig jaar. Als nog heel erg bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

  • 30 April 2015 - 06:32

    Marja:

    Hi Mick, klinkt als een prima vakantie, chillen, eten...eigen kok mee, heeft Marcel wel vakantie of staat hij steeds te koken?, sporten, beetje winkelen, ga zo voort en blijf vooral schrijven, heerlijk om te lezen bij het ontbijt. Groeten voor allemaal. Marja

  • 30 April 2015 - 07:26

    Astrid:

    Lieve Mick, om je vraag te beantwoorden: één verslag per twee dagen is prima. Het is jouw vakantie en doe gewoon lekker waar je zin in hebt. En ik sluit me helemaal aan bij de vorige spreker: ga zo voort. Ik had graag met jullie mee gaan winkelen, lijkt me enig daar. Liefs en groeten voor jullie allemaal. XXX

  • 30 April 2015 - 08:07

    Bep:

    hi Mick, vier fijn je vakantie en schrijf wanneer je er zin in hebt.LIefs en groetjes ,
    Opa en oma.

  • 30 April 2015 - 08:50

    Margreet:

    HalloMick, geniet iedere ochtend van je reisverslag. Zodra jij denkt dat je wat te vertellen hebtt schrijf je wat. Wij wachten rustig af. Geniet met z'n allen. Wij zitten hier zielig in de kou te wachten op de zomer. Groetjes.

  • 30 April 2015 - 14:03

    Mick Vermeulen:

    Hahahah allemaal bedankt voor de reacties. Ik zal even een paar vragen beantwoorden: Marja, papa heeft zeker vakantie hoor, op Facebook is dat goed te zien hij zit met de baco's in het bubbelbad. Overdag kookt hij en 's nachts chillt hij in het zwembad, een soort superheld. Maar alsnog heel erg bedankt voor de reacties, het is motivatie om te blijven schrijven!

  • 30 April 2015 - 17:24

    Ieniemienie:

    Hoi Mick,

    ik geniet van jou schrijven, het lijkt ook net of we er allemaal bij zijn, hmhmhm lijkt me geen goed plan. Vorig jaar was een avonturen vakantie. Maar des al niet te min, heerlijk om je berichten lezen, ga zo door, en als je denkt, vandaag niets beleefd dan schrijf je toch lekker niet.

    Doei neef, en verdere aanverwanten, vanuit een zeer zonnig maar fris Holland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mick

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 9210

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 10 Mei 2015

USA Florida 2015

05 Juli 2014 - 27 Juli 2014

USA reis zomer 2014

Landen bezocht: