Dag 21 - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu Dag 21 - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu

Dag 21

Door: Mick

Blijf op de hoogte en volg Mick

26 Juli 2014 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Vandaag is het dag 21, onze laatste volle dag in de Verenigde Staten. We gaan nog wat leuks van onze laatste dag maken door nog naar de stad te gaan en een dorpje bezoeken. Ook is mama natuurlijk jarig!

De dag begint weer voor mij vroeg, mede omdat ik 's nachts constant werd aangevallen door mijn bedgenoot Dave. Met armen en benen in m'n gezicht is het redelijk moeilijk om in slaap te vallen. Ook de bekende zin "Mick waarom lig je op mijn helft" werd meerdere keren uitgesproken terwijl Dave op dat moment letterlijk in me lag. Maar oké, eenmaal wakker wachten we op mama want die is natuurlijk jarig. Nadat we met z'n allen mama hebben gefeliciteerd gaan we ontbijten met bagels en salades. Hierna plaats ik mezelf weer op de bank met Netflix aan.

Later op de dag besluiten papa en ik om nog een sportwinkel af te gaan voor wat 'goederen'. Ook gaan we nog naar de Best Buy, dat is een elektronica winkel. Hier moeten we nog een verloopstekkertje kopen voor onze Amerikaanse Apple TV, dit hebben ze alleen niet. Na de Best Buy gaan we de Sports Authority in waar we een tijdje zoeken en passen totdat we de goede spullen in handen hebben. Onze 'shopping spree' compleet gaan we nog naar een bakkerij om wat lekkere gebakjes en cakejes te halen om mama's verjaardag nog wat meer te vieren. Thuis genieten we allemaal van de versnaperingen. Na deze cakejes plaats ik mezelf alweer op de bank, met Netflix aan.

Weer wat later gaan we naar het dorpje 'Summerland' niet ver van Santa Barbara af. Hier nemen we een lekkere lunch. Ik neem een omelet en verder worden er soepjes en broodjes gegeten. Na ons maal gaan we nog even het strand bekijken wat bij Summerland hoor, letterlijk bekijken. We zijn niet op het strand geweest we hebben het vanaf een afstandje bekeken. Tot er plots een soort hamster uit de grond komt die me nog een kwartier bezighield. Dan beseffen we ons dat het misschien tijd wordt om weer op huis aan te gaan.

Eenmaal thuis rusten we nog wat tot het later in de avond is, rusten is onder andere: Netflix kijken, TV kijken (Netflix), beetje gamen en zo voort. Als het etenstijd is gaan we weer de stad in om deze keer nog een ander restaurantje te vinden. Uiteindelijk komen we in een best mooi restaurant langs een van de 'main roads' door de binnenstad van Santa Barbara. Hier eten we heel lekker, iedereen (behalve Dave) neemt pasta, hierna ook nog een dessert. Dan zitten we toch echt vol. Als we richting huis gaan wilde papa eerst nog naar een Charlie Chaplin opvoering die er is, er worden dus de oude films geprojecteerd met een pianist die er bij speelt, dat was best grappig om te zien.

Dan komen we weer veilig en wel aan in ons huisje, ook nu zet ik weer de TV aan, Netflix is echt m'n superheld geworden. Maar het is de laatste dag dan vind ik dat het mag. Als de klok verder tikt en het ondertussen al weer twaalf uur is besef ik me dat het de laatste nacht in de VS is, het was echt een heel leuke vakantie moet ik zeggen. We hebben super veel gedaan en gezien. Morgen komt er nog een blog en dan zullen we moeten wachten tot de volgende vakantie, ik ben benieuwd waar ik dan over zal schrijven, voor nu bedankt voor het lezen en voor de laatste keer: tot morgen :)

  • 26 Juli 2014 - 09:23

    Olaf:

    Mick
    Bedankt voor je verslag de afgelopen 3 weken.
    En een veilige reis terug.

    Groetjes aan je ouders en broer.

    Olaf

  • 26 Juli 2014 - 09:23

    Olaf:

    Mick
    Bedankt voor je verslag de afgelopen 3 weken.
    En een veilige reis terug.

    Groetjes aan je ouders en broer.

    Olaf

  • 26 Juli 2014 - 09:32

    Bep:

    Purmerend , zaterdag half tien in de ochtend ,tot morgen betekent dus dat jullie dan alweer in Nederland zijn . Mick bedankt voor het prachtige dagelijkse verslag .Goede reis ,you 4 en tot morgen.XXX

  • 26 Juli 2014 - 10:05

    Ieniemienie:

    Goedemorgen reizende reporter,

    Wat heb ik de afgelopen weken van jullie verslag. En zal het ook zeker gaan missen.

    Maar aan alles komt een einde, ook aan jullie vakantie. Ik wens jullie een goede voorspoedige reis toe, en tot gauw.

    Ieniemienie

  • 26 Juli 2014 - 10:51

    Astrid:

    Tige dank voor de uitgebreide verslagen van de afgelopen drie weken. Een heel goede terugreis en oant sjen in Nederland! XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Santa Barbara

USA reis zomer 2014

We gaan een rondreis door USA maken.

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2014

Dag 21

25 Juli 2014

Dag 20

24 Juli 2014

Dag 19

23 Juli 2014

Dag 18

22 Juli 2014

Dag 17
Mick

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 782
Totaal aantal bezoekers 9212

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 10 Mei 2015

USA Florida 2015

05 Juli 2014 - 27 Juli 2014

USA reis zomer 2014

Landen bezocht: