Dag 20 - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu Dag 20 - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu

Dag 20

Door: Mick

Blijf op de hoogte en volg Mick

25 Juli 2014 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Dit is gewoon het 20e verslag, nog twee te gaan en dan is de vakantie al weer voorbij. Maar we genieten nog zoveel als we kunnen: vandaag gaan we naar het strand en daarna de stad in.

De dag begint voor mij best vroeg, ik heb namelijk niet zo lekker geslapen mede omdat ik weer in het kraakbed lag wat niet zo heel comfortabel is. Normaal draai ik mezelf namelijk best veel om 's nachts maar elke keer als ik draai ben ik weer klaar wakker door het kettingzaag geluid dat onder het bed vandaan komt. Maar oké, als iedereen eenmaal wakker is gaan we lekker ontbijten met broodjes, wafels en bagels waarna we ons aankleden en klaarmaken voor het strand hier bij Santa Barbara "Butterfly Beach". We pakken de zwemspullen en handdoeken in en gaan er op af.

Het strand is niet heel erg breed, ook niet heel erg lang. Maar op zich maakt dat niet zo veel uit, we hebben een strand dat is belangrijk. Eerst gaan Dave en papa even rondlopen terwijl ik op een handdoek de Autoweek lig te lezen. Als papa en Dave terug zijn ga ik met Dave de zee in, we zwemmen best lang en krijgen aardig wat gezouten water achter de tong. Hierna gaan we weer liggen en verder lezen. Papa wilde weer lopen dus Dave en ik gingen mee, deze keer lopen we helemaal tot het einde van het strand. Wat erg vervelend was dat we tijdens het lopen teer aan onze voeten kregen (geen idee hoe dat is gekomen). We konden het er bijna niet af krijgen. Niet lang na onze wandeling besluiten we weer naar huis te gaan.

Thuis ga ik meteen maar is douchen om de teer van me af te schrobben. Na aardig wat minuten poetsen krijg ik het eindelijk van me voeten af. Maar dan volgt een andere ontdekking: m'n voeten zijn echt helemaal verbrandt, zo rood als een kreeft. Dit voelt ook erg lekker als je een schoen aan hebt. Na even op de bank te liggen en TopGear te kijken en wat te eten besluiten we later op de middag om de stad in te gaan om nog even te winkelen en 's avonds wat te eten.

We lopen gewoon richting de stad wat zo'n 15 minuutjes duurt. Hierna gaan we eerst op zoek naar de kledingwinkels voor mama waar we aardig wat minuutjes spenderen terwijl er bij de schoenen en tasjes gekeken wordt. Daarna kan ik zelf ook gaan zoeken naar kleren alleen is er erg weinig wat ik echt zou willen hebben. Daarom kom ik ook met lege handen thuis. Na het winkelen gaan we op zoek naar een plek om te eten. We eindigen in dezelfde brouwerij waar we eerder deze week ook zijn geweest. Maar ze hebben nu een nieuwe soda machine, je kan elke soda (Cola, Sprite, Fanta) combineren met een andere smaak (Vanille, Citroen enz.) Hierdoor kan je erg creatieve dingen doen waar we dan ook gebruik van maken. Verder eten we gebruikelijk patat, hamburgers en salades. Ik neem wel fish 'n chips, iets anders dan normaal. Op de weg richting huis neemt papa nog een ijsje.

Als we thuis zijn worden de verbrande voeten uit de schoenen gehaald en kunnen we allemaal lekker rusten op de bank met nog meer TopGear (Thanks Netflix). Zo ronden we langzaam een van onze laatste dagen in Santa Barbara af. Morgen is onze laatste volle dag hier. Zaterdag rijden we richting LAX, hier vliegen we van LA richting Amsterdam en komen we zondag aan om 9 uur. Dit was het verslag, bedankt voor het lezen en tot morgen :)

  • 25 Juli 2014 - 08:55

    Bep:

    .'t beste met je voeten ,goed insmeren ! Tot morgen ,opa en oma

  • 25 Juli 2014 - 11:10

    Astrid:

    Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Daphne! Ik hoop dat jullie een leuk strandfeestje gaan bouwen. Teer is gemakkelijk ergens van af te halen met... boter! Daarna even goed wassen met zeep en alles is weer brandschoon. Weer bedankt en geniet nog lekker van het strand en de laatste vakantiedagen. Liefs, XXXX en een extra X voor de jarige.

  • 25 Juli 2014 - 15:00

    Gijs:

    Gefeliciteerd met mama duiven !!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Santa Barbara

USA reis zomer 2014

We gaan een rondreis door USA maken.

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2014

Dag 21

25 Juli 2014

Dag 20

24 Juli 2014

Dag 19

23 Juli 2014

Dag 18

22 Juli 2014

Dag 17
Mick

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 9193

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 10 Mei 2015

USA Florida 2015

05 Juli 2014 - 27 Juli 2014

USA reis zomer 2014

Landen bezocht: