Dag 15 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: Mick

Blijf op de hoogte en volg Mick

20 Juli 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag is het onze vijftiende dag in de Verenigde staten der Amerika, ook is het onze derde dag in Vegas en helaas ook de laatste volle dag in de stad met lichtjes. Morgen gaan we namelijk naar Santa Barbara, twee dagen daarna gaan papa en ik naar San Francisco om met Judy af te spreken.

Vandaag begint onze dag weer eens lekker rustig, we kunnen mooi uitslapen en maken met alle gemak een ontbijtje klaar. We eten vandaag gewoon thuis omdat we boodschappen hadden gedaan. Na een lekker eitje en wat wafels kleden we ons aan (zwembroeken) want we gaan lekker naar het zwembad. We hebben nog geen een keer gezwommen op onze reis dus het wordt wel is tijd.

Het mooie was dat we op precies de goeie tijd aankwamen, Calvin Harris (een beroemde DJ) zou namelijk gaan optreden in Wet Republic. Dit is een soort feest zwembad dat bij het MGM hoort waar allemaal mensen optreden. Nu konden we er zelf niet in door de alcoholwetten in de USA maar we zaten wel lekker in het zwembad naast de Wet Republic dus konden we nog steeds meegenieten met z'n muziek. Na een beetje in het normale zwembad te gaan ga ik met papa in de rivier. Ze hebben bij een wat groter zwembad namelijk een rivier nagemaakt die redelijk lang is vol met sproeiers en watervallen, dat was wel erg leuk. Hierna gaan we nog lekker op de bedjes liggen en ons pigment van kleur veranderen. Als het eenmaal richting de twee uur 's middags wordt gaan we terug naar onze hotelkamer om te douchen en om te kleden.

Papa en ik gaan na het zwemmen richting twee auto plekken. Namelijk Count's Kustomz (Dit is de correcte formulering) en naar een Dodge dealer een eindje verder op. Count's was heel indrukwekkend om te zien, het is een workshop waar je voor een redelijke som geld je auto compleet kan laten veranderen door de mensen die hier werken, ze hebben een heel unieke stijl met veel 'griezelige' dingen zoals spinnen en spinnenwebben. Bij Count's staat een derde van het privé bezit van de eigenaar opgesteld, hier behoren oude Lamborghini's tot, maar ook een Ferrari en een Hotrod, er staat echt van alles. Ook komen we erachter dat er hier een tv-serie van bestaat op history channel en dat de opname's een tijdje terug zijn gestopt, zo leer je toch weer wat nieuws. En net op het moment dat we het over de eigenaar hebben met een medewerker komt hij binnenlopen, om dat hij natuurlijk een beetje bekend is wil iedereen met hem op de foto, dat hebben wij dus ook gedaan. En een leuke extra was dat hij m'n mok wilde signeren die ik daar had gekocht. Een echte souvenir dus.

Na de Kustomz gaan we richting een Dodge dealer waar we meteen vriendelijk werden begroet door een verkoper toen hij zag dat we in een dikke GMC reden, meteen even een praatje. We waren wel zo netjes om te zeggen dat we alleen kwamen kijken en niet van hier waren voordat hij dacht dat de klanten binnen waren. We mogen wel overal inzitten, zoals een nieuwe Dodge Charger maar ook een dikke Viper die binnen staat, wat een auto. Hij kostte ook maar $160.000, een waar koopje dus. Na nog wat te praten met de verkoper en wat foto's te schieten van de auto's drinken we een watertje en gaan onderweg naar huis, het was al weer bijna vijf uur dus werd het wel zo'n beetje tijd.

We zijn maar eventjes thuis tot we beslissen om nog een keer de Boulevard op te gaan. Mama moest ook nog naar Abercrombie & Fitch omdat de medewerkers waren vergeten het alarm eraf te halen bij aankoop van het shirtje. Er hing dus nog een plastic object aan. Na een redelijke wandeling komen we aan bij Abercrombie, alles geruild en wel gaan we op zoek naar een plek om te eten. Dit duurde natuurlijk ook weer even maar we eindigen bij het hotel The Venatian, de naam zegt het al: ze hebben Venetië naar Vegas gebracht. Er zijn dus een aantal grachten hier. We gaan eten bij het restaurant Beer&Burgers. Waar sommige mensen aan het bier zitten en iedereen een burgertje neemt, we sluiten onze maaltijd af met een lekkere smoothie waarna we The Venetian in gaan. Hier gokt papa een hele dollar weg, we waren meteen straatarm. Het was gewoon om het één keertje te doen.

Na deze gokmarathon lopen we nog even rond in het hotel op zoek naar deodorant omdat de ouders geen zweetverdelger meer hebben. Na lang genoeg te zoeken zijn we het zo'n beetje zat en gaan richting het hotel. Dit is weer een redelijk lange trip maar uiteindelijk komen we veilig en wel thuis aan. Hier wc'en we nog een beetje. Sommige mensen gamen nog een beetje. En ik schrijf een bloggetje. Het was weer een mooie dag. Zoals al gezegd vertrekken we morgen richting Santa Barbara, een trip van ruim vijf uur. Jammer dat we weggaan uit Vegas maar ja, tijd vliegt. Bedankt voor het lezen en tot morgen :)

• 20 Juli 2014 - 09:19

Bep:

Doe maar duur , om allemaal onbetaalbare auto's te gaan bekijken , haha ,nou ja je hebt in iedergeval een mooi souvenier overgehouden in de vorm van een gesigneerde mok .Bedankt , voor nu trusten en morgen een mooie reis naar Santé Barbera .
    X opa en oma

• 20 Juli 2014 - 10:09

Ieniemienie:

Woow Mick wat een prachtige auto's' een droom om in te rijden. Maar jullie hebben je vandaag weer heerlijk vermaakt. Op naar de volgende locatie, tot het vlg verslag.

Ieniemienie

• 20 Juli 2014 - 20:29

Astrid:

Wij hadden het weekend hier ons eigen Las Vegas: Mahjonggweekend. Dus vanmiddag pas het verslag gelezen. Big spenders zijn jullie hoor! Las Vegas zal blij met jullie zijn geweest. Weer dank voor het verslag en veel plezier weer verder. XXXX P.S. De score van Mick is niet geëvenaard!! Wij blijven het proberen.

• 20 Juli 2014 - 22:44

Margreet:

Hallo Vermeulentjes,
    weer erg genoten van de reisverslagen die Mick zo ontzettend leuk weet neer te zetten. Omdat we een paar dagen thuis zijn heb ik de foto's even goed kunnen bekijken op de laptop. Dat gaat op de camping op het tablet minder goed.Ik denk dat jullie tot nu toe een geweldige reis hebben. Geniet van jullie laatste week.
    Groethes Margreet