Dag 14 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu

Dag 14

Door: Mick

Blijf op de hoogte en volg Mick

19 Juli 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Het is al weer dag 14, de tweede week in USA is nu dus ook voorbij. Maar dat maakt niet uit we hebben nog een hele week te gaan! Het is nu dag twee in Vegas en we gaan heel veel doen.

Onze dag begint gelukkig lekker rustig, wakker worden op ons bedbankje terwijl papa en mama in een gigantisch bed liggen. Gewoon helemaal relaxt naar buiten kijken richting de straten van Las Vegas. Als we eenmaal hebben gedoucht en zijn aangekleed gaan we naar beneden om lekker wat te eten als ontbijtje. We nemen allemaal broodjes en Dave een eitje. Hierna gaan we nog even terug naar de kamer om de laatste dingen te doen zoals tandenpoetsen. Dan gaan we richting die auto die keurig voor ons wordt opgehaald en naar de Premium Outlets in Las Vegas.

Er zitten hier zo'n 140 winkels van allerlei merken. Ik wil vooral naar de sportwinkels als Nike en Under Armour omdat ik verder niet echt op zoek ben naar kleding. Sportspullen, dat is alles wat ik nodig heb. Ik koop een mooi shirtje en een nieuw paar hardloopschoenen, als ik nu loop voelt het net alsof ik op een deken van wolken loop, het is echt zo zacht. Ook gaan we nog wat andere winkels af, papa koopt bijvoorbeeld nog een polo en mama een hemdje. Dave nog wat spulletjes en daarna is het al weer half drie 's middags. Omdat we best wel wat honger hadden gingen we op zoek naar een Subway om een lekker broodje te nemen. Als de calorieën binnen zijn gaan we naar de auto, we gaan nog even naar een biologische supermarkt (helemaal in de mode hier) en gaan daarna richting het hotel.

Als we terug zijn besluiten papa en ik om de fitness ruimte maar is te bekijken, na wat geklooi met ons pasje lukt het uiteindelijk en komen we terecht in een mooie fitnessruimte. We gaan weer even naar boven om de sportspullen aan te doen en gaan dan lekker samen sporten om onze Amerikaanse kilo's om te zetten in Amerikaanse spieren. Ik ren wel wat korter dan papa maar ga daarna aan de gang met allemaal gewichten. Compleet bezweet komen we aan in de hotelkamer. We douchen even en maken ons daarna klaar voor het oude stadscentrum van Las Vegas. Hier is namelijk een heel groot scherm over de straat heen gebouwd wat we graag willen bekijken.

Als we aankomen is het nog redelijk licht, we gaan daarom eerst iets eten omdat het scherm pas echt mooi is als het nacht is. Na wat heen en weer te lopen komen we in het Pizza Rock Café, de naam zegt het al. Je eet er pizza en er staat harde rock muziek aan. Mijn innerlijke rebel vertelde me om lasagne te nemen in plaats van pizza dus dat deed ik dan ook. Mama was ook niet trouw aan de naam en nam wat pasta, Dave en papa daarentegen deden het wel goed en kregen twee gigantische pizza's op hun bord. Na dit restaurant gaan we richting het scherm waar rond 10 uur een speciale show te zien zal zijn op het bord. Helaas is er om 22:10 nog steeds niks gebeurt en begint er een bandje op te treden. Leuk de volgende show is pas om 11 uur, daar gaan we lekker niet op wachten dus besluiten we de auto op te zoeken en weer naar huis te gaan.

Onderweg hebben we erg veel van Las Vegas gefilmd wat we morgen zullen proberen te uploaden zodat jullie ook een beetje een idee kunnen krijgen van hoe het hier nou is. Eenmaal thuis gaan we allemaal lekker ons ding doen tot we er in slaap van vallen. Momenteel ligt iedereen zo goed als in bed dus ik denk dat het ook voor mij tijd wordt om af te sluiten, het was weer een hele mooie dag. Bedankt voor het lezen en tot morgen :)

• 19 Juli 2014 - 10:12

Ieniemienie:

Alweer 14 dagen voorbij wat gaat t snel zeg. Jullie hebben vandaag je weer goed vermaakt zie ik, ga jij nog met papa naar de familie toe? Lekker gesport goed voor de overtollige pizza's en brownies weg te werken.

Doeii
    Ieniemienie

• 19 Juli 2014 - 10:24

Bep:

Hoi Mick , mooi verhaal weer .Jij kan nu lekker lichtvoetig sporten en een paar shirtjes erbij is niet verkeerd .
    Morgen weer veel plezier , kussen en groetjes voor alle 4 ,
    opa en oma

• 19 Juli 2014 - 13:45

Astrid:

Ja, time flies when you're having fun and you're walking on sunshine... Veel plezier nog en een dikke kus voor jullie vieren XXXX

• 19 Juli 2014 - 21:47

Olaf:

Alles weer gelezen.
    Ben weer bij.
    Als ik het zo lees komen onze herinneringen ook weer boven.
    Bedankt.
    Vi ses