Dag 2 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Mick Vermeulen - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Mick

Blijf op de hoogte en volg Mick

07 Juli 2014 | Verenigde Staten, Hollywood

Vandaag is het de tweede dag, het is erg mooi weer en we gaan dus de stranden opzoeken en veel leuke dingen doen.

De dag begint erg vroeg, we zijn allemaal rond 6 uur wakker en doen allemaal ons ding. Ik bijvoorbeeld, schrijf een verslag. Als we allemaal gedoucht hebben en aangekleed zijn gaan we ontbijten bij een restaurantje: The Griddle Cafe. Dit restaurantje staat bekend om zijn goddelijke ontbijt, en vooral de pannenkoeken. Nadat we allemaal besteld hadden en even wachtten kwam daar het eten aan.. Dames en heren dit waren letterlijk de grootste pannenkoeken die ik ooit in m'n hele leven gezien heb. Een stapel van drie pannenkoeken gevuld met van alles: siroop, nootjes, appel, slagroom en nog veel meer.

Na een derde van de pannenkoek op te hebben gegeten, en meteen kotsmisselijk zijn, nemen we alle resten mee en gaan op huis aan om even de spullen weg te brengen. Hierna gingen we naar een grote sportwinkel: sport authority. Hier zijn we redelijk lang gebleven en iedereen behalve ik had wat gekocht, papa vooral omdat hij nog steeds z'n koffer niet had. En ik had niks omdat ik de Nike shirts niet strak genoeg vond.

Toen was het tijd voor venice beach: een prachtig strand langs de kust van LA. Onderweg komen we natuurlijk honderden dure auto's tegen die me zo erg afleiden dat ik bijna niks meer hoor en de hele tijd roep "HEY EEN PORSCHE!" Gevolgd door "HEY EEN LAMBO" en dan natuurlijk nog "WOW KIJK EEN FERRARI" jaja, ik vermaak me wel. Maar back on topic: het strand. Het strand is heel groot en heeft een lange 'boardwalk' met allemaal leuke winkeltjes en tentjes. We lopen deze boardwalk af en papa koopt ook nog een grappig petje om een kreeften hoofd te voorkomen. Ook dage koopt nog wat: een soort pixel achtige zonnebril, het is een erg grappige bril geloof me.

Verderop de boardwalk is Muscle Beach: een soort openlucht sportschool waar alle gespierde mensen lekker kunnen opscheppen en laten zien hoe goed ze zijn. Het is wel heel leuk om ze te zien hoor, sommigen zijn helemaal niet gespierd wat wel een beetje ironische indruk geeft. Nog verder is er een basketbal veld waar wedstrijden worden gehouden. Ze zijn erg goed en er is ook een commentator die de spelers belachelijk maakt als ze misschieten of iets fout doen.

Hierna besloten we nog iets te eten, we zochten dus een leuk tentje uit en namen allemaal wat lekkers. Ik fish and chips, mama een burger, dave alleen patat en papa zat aan een taco pizza. Ja het dieet zit er goed in. Het was wel allemaal erg lekker hoor, dat zeker. Ook komen we nog een straatshow tegen, ze betrekken het publiek erbij en het is erg grappig, ze weten goed hoe ze mensen moeten vermaken. Natuurlijk willen ze achteraf geld maar oke, dat verdienen ze wel.

Na venice beach gaan we richting het vliegveld om onze koffer op te halen, indien beschikbaar. En je zal het niet geloven maar het moment dat we aan de balie stonden kwam er een bericht binnen dat onze koffer thuis is aangekomen, weer lekker omgereden om niks. Maar no worries want op de terugweg zijn we langs Rhodeo Drive gegaan waar de beste auto's stonden die ooit gezien heb, jep dit is echt de reden waarom we zo zijn gereden. Maar de rijke mensen zijn zeker van de partij.

Eenmaal thuis blijven we daar nog even chillen en gaan daarna weer op pad: naar de walk of fame! Dit kennen we natuurlijk allemaal, de straat met sterren in de grond van series, artiesten en nog veel meer.

Het is allemaal heel mooi en indrukwekkend. Ook zijn er veel straatartiesten en verklede mensen. Wat ik ook zag waren straatartiesten die precies hetzelfde deden als de mensen op venice beach.. Maar met andere artiesten.. Erg verdacht. Maar ja we lopen nog verder langs alle grote gebouwen en zoeken wat later in de avond een pub op en eten nog wat. Dit keer wat gezonder: wraps en salades. Anders voel ik me zo'n dikke Amerikaan. Achter ons zat nog een stel dat elkaar de hele tijd aan het opvrat. Heel leuk en gezellig natuurlijk. Net voordat we weggingen werden we nog geconfronteerd met een goochelaar die bankkaartjes kon laten vliegen en m'n iphone in een ballon deed door er alleen tegen aan te drukken, m'n mond viel er echt van open. Deze man was geweldig en een mooi einde van de dag.

Hierna gingen we terug naar ons huis en deden allemaal ons ding: papa keek tv, mama lag op bed, dave achter de pc en ik deed wanhopig push ups om me niet een vette Amerikaan te voelen. Dat is aardig gelukt. Maar dit was het alweer we zijn vroeg op en gaan vandaag weer van alles doen. Foto's worden binnenkort toegevoegd :)

Tot de volgende keer!

- Mick

  • 07 Juli 2014 - 16:24

    Ieniemienie:

    Hallo lieverds,
    Ten eerste Mick wat schrijf je ontzettend gezellig en leuk, het voelt net of ik meereis haha, let op je bi ceps he, dus geen fatsige amerikaan worden. Zo te horen hebben jullie t geweldig naar jullie zin, heb je ook al een Smartje zien rijden haha.
    Vermaken jullie je kostelijk, ik zit nu heerlijk van de zon te genieten na een druilerig weekend.

    Knuffel
    Banjer en Ineke

  • 07 Juli 2014 - 17:02

    Daphne:

    Leuk geschreven hahaha

  • 07 Juli 2014 - 17:22

    Nancy:

    Hallo U4,
    Jullie hebben nog een hele vakantie voor de boeg, maar dit ga ik zeker volgen Leuk Mick dat jij deze taak op je neemt. Heel veel plezier"

  • 07 Juli 2014 - 17:25

    Astrid:

    Thanks voor het leuke verslag. Ik hoop toch echt dat de koffer nog een keer in Los Angeles aankomt. Fijn dat er deze keer foto's bijgevoegd zijn. Toffe bril Dave!! Liefs, Astrid.

  • 07 Juli 2014 - 17:28

    Bep:

    Wat een geweldig verslag Mick .Zo te lezen hebben jullie het erg naar je zin , aan eten geen gebrek ,volop vermaak en gelukkig is dekoffer ook weer bovenwater .
    Liefs en groeten voor jullie alle 4,
    Ook van opa , oma Bep .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hollywood

USA reis zomer 2014

We gaan een rondreis door USA maken.

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2014

Dag 21

25 Juli 2014

Dag 20

24 Juli 2014

Dag 19

23 Juli 2014

Dag 18

22 Juli 2014

Dag 17
Mick

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 9207

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 10 Mei 2015

USA Florida 2015

05 Juli 2014 - 27 Juli 2014

USA reis zomer 2014

Landen bezocht: